tisdag 13 november 2012

Snurrig...



Undrar om jag ska börja bli orolig.......
Igår var jag totalt helt galet snurrig.
Glömde lägga i kaffe när jag skulle brygga kaffe så allt det blidde var lite ljusbrunt varmt vatten, glömde låsa bilen på jobbet, när jag var och handlade på BEA glömde jag köpa påsar så när jag stod där och skulle packa tittade kassörskan på mig med en liten glimt i ögat.....
- stressad ? Frågade hon
- Hehe, tydligen
Var helt inställd på att jag skulle till tandläkaren idag så jag sa det på jobbet igår att jag behövde gå lite tidigare, packade med mig tandborsten och tandkrämen och ser idag när jag kommer till jobbet att jag inte alls ska till tandläkaren idag, jag ska dit den 27:e =O
Veckodagen stämde men datumet......sååå fel ;)
Snurrig ? Jag ? 
Hade ont i lederna igår kväll och kände mig allmänt, ja, snurrig.....
Så efter middagen la jag mig i Jacuzzin och bara njöt av ensamheten, skön musik och framförallt avkopplingen, massagen och värmen.
Får hoppas att det gjorde susen så att jag funkar bättre idag ;))


Rock´n roll vin ;)

Grattis lille bror på namnsdagen =D


Och igår skrev Zlatan fotbolls historia.....igen !
Vann Guld bollen för sjunde gången !


Trött på jobbet ?


Önskar dig en bra dag !
Själv blir det soffhörnet för mig i eftermiddag, cellgifts dax.

Ha det bäst ;)
Kram H.


2 kommentarer:

  1. Visst är det väl jobbigt med "snurr dagar"
    Man kan liksom inte få nåt att stämma :-))
    Man du är inte ensam vännen!!
    Sånt som ingår i yrkeslivet!!
    Skönt med att bada bort lite på kvällen!
    Kanske lite stressad?? Inte konstigt kan jag tycka,,
    Du måste hitta ett varva nerhål!! Unna dig lite egentid!!
    Tjatig jag är va:_))
    Sköt om dig nu!!
    Kramelikram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att man inte är ensam med sina"snurr-dagar" ;) Blev nästan liiite orolig över mig själv när jag kom till jobbet imorse och jag inte alls skulle till tandläkaren, fniss ;)Ja, egentid är det man behöver, svårt att hitta luckor bara. Meeen det får bli mitt Nyårslöfte....Mer tid åt mig själv ;)Hoppas du mår bra min vän <3 En liten tjejmiddag snart kanske skulle vara på sin plats ;D Ha en fin dag<3 Kramar

      Radera